phone home menu search camera trash close menu1 menu1 menu1

Az alábbiakban ismertetett ügymenet az Automap Kereskedelmi Kft. által kibocsátott garancialevéllel forgalomba hozott termékekre vonatkozik.

 

Elöljáróban felhívjuk Tisztelt Vásárlónk figyelmét, hogy a meghibásodott készülékeket kizárólag az Automap Kft. központi telephelye vagy a hivatalos  Szervizpontok jogosultak garanciális javítás céljából átvenni. Autóhifi berendezések esetében a javításhoz szükséges kiszerelést elsősorban a beszerelést eredetileg végző, a garancia jegyen ezt igazoló beszerelő műhely végezheti! A garanciális és azon túli javításokhoz is feltétlenül szükséges a hivatalos Szervizjegyzőkönyv, ennek hiányában a javítás időtartama lényegesen meghosszabbodhat. Ha a garancia jegy hátoldalán a beszerelést végző műhely igazolása nem szerepel, úgy garanciális javításra nincs lehetőség!

1. A vásárlástól számított 72 órán túli, de garanciaidőn belüli meghibásodás esetén a következők szerint kell eljárni:

 

A hibás készüléket el kell juttatni az Automap Kft-hez vagy a legközelebbi hivatalos szervizpont-hoz. (a készülék szervizbe juttatása a vásárló feladata). A szervizpont a javítandó készüléket a hivatalos Szervízjegyzőkönyv kitöltése mellett átveszi, majd eljuttatja azt az Automap Kft. szervízközpontjába.

Figyelem! Az elszállításhoz be kell csomagolni a készüléket, ennek hiányában nem szállítható!

A meghibásodás végleges tényét és természetét az Automap Kft. - mint erre egyedül jogosult - hivatalos szervizközpontja állapítja meg. A szervizközpont állásfoglalása alapján a következő lehetőségek merülnek fel:

Ha a hiba garanciális eredetű, akkor szervizünk megjavítja a készüléket és visszajuttatja (az érintett szervizponton keresztül) tulajdonosának térítésmentesen. Amennyiben a készülék nem javítható, akkor cégünk cseréli a készüléket. Amennyiben időközben típusváltás történt vagy egyéb külső ok miatt cégünk nem tud azonos típusú készüléket csereként felajánlani, akkor azonos rendeltetésű, azonos jellemzőkkel bíró utódmodellt, cseredarabot ajánl fel.

Ha a szerviz állásfoglalása szerint a hiba felhasználói, vagy beszerelésből eredő, akkor a javítási és a szállítási költség is a készülék beküldőjét/tulajdonosát terheli. Ebben az esetben a szerviz konzultál a jegyzőkönyvben szereplő kapcsolattartó személlyel a javítás várható költségei kapcsán. Ha a készülék beküldője/tulajdonosa ennek ismeretében úgy dönt, hogy nem rendeli meg a javítást, akkor a készüléket utánvéttel visszaküldjük, a szállítás költségét valamint a bevizsgálás díját tartalmazó számlával.

Ha a készülék az Automap Kft. szervízközpontja által végzett bevizsgálás-hibafeltárás során nem bizonyul hibásnak, úgy azt bevizsgálási díj és szállítási költség felszámítása mellett utánvéttel visszaküldjük a tulajdonosának.

 

2.A vásárlástól számított 72 órán belül regisztrált meghibásodás esetén - az Automap Kft-vel történt egyeztetést követően - forgalmazó Partnerünk intézkedik a cserét illetően.

Reméljük, hogy a fenti ügymenet segítségével gyorsabb és egyszerűbb javítási procedúrát tudunk Partnerünkkel közösen megvalósítani, annak érdekében, hogy Ön minél gondtalanabbul élvezhesse készülékét.